OnsOranje Marketing
pixel pixel OnsOranje Marketing   pixel pixel pixel

OnsOranje Marketing

OnsOranje zichtbaarder dan ooit

'Voetbal is en blijft hot'; hetzelfde geldt voor het Nederlands elftal. OnsOranje, het supportersplatform van de KNVB, is op steeds meer plaatsen en kanalen zichtbaarder dan ooit.

OnsOranje wil de Oranjesupporters dichter bij Oranje brengen en de betrokkenheid van (nieuwe) supporters vergroten. Na enkele jaren van samenwerking met de Supportersclub Oranje (SCO) gaat het platform van de bond in juli 2011 op eigen voet verder. 851 leden stappen over vanuit SCO en OnsOranje groeit in een jaar tijd naar 3.078 leden. Deze groei is met name te danken aan de kaartverkoop voor EUR0 2012; de campagne Jouw ticket tot Oranje levert ruim 1.700 nieuwe leden op.

Armin van Buuren

Vaste DJ is Jens Timmermans van Radio 538 en naast optredens van Danny de Munk, Danny Lukassen, Het Feestteam en De D!kdakkers is het absolute hoogtepunt het door OnsOranje geregelde optreden van Armin van Buuren. Dankzij het Oranjeplein en de Oranjeparades naar het stadion beleven de Oranjesupporters, maar óók vele tienduizenden inwoners van Charkov, geweldige dagen. Onafhankelijk van de resultaten op het veld.

Sponsors adopteren voetbaldoelgroepen

Voetbal is en blijft hot. De impact en maatschappelijke kracht van 1,2 miljoen actief bij de voetbalsport betrokken Nederlanders is bij de sponsors van de KNVB inmiddels goed bekend. Straatvoetbal voor kinderen is al een paar jaar lang het domein van Calvé. Continental sponsort de opkomende trend onder 35+'ers: 7x7 voetbal op een half veld. Albert Heijn zal met ingang van seizoen 2012/'13 het 106 jaar oude schoolvoetbal ondersteunen. En zo zijn er méér voetbaldoelgroepen onder de vlag van de nationale voetbalbond waaraan commerciële partners zich met veel hartstocht verbinden.