Beleven en binden
pixel pixel Beleven en binden   pixel pixel pixel
 

Beleven en binden

Voetbal moet voor iedereen aantrekkelijk zijn. De KNVB werkt aan het nóg verder verhogen van de populariteit. Om meer mensen te binden, wil de bond extra spanning voor deelnemer én toeschouwer, in een altijd vriendelijke, veilige en attractieve omgeving. Ook entertainment en commerciële kansen spelen een voorname rol, naast werving en behoud, onder meer via het bieden van voetbal op maat.

Seizoen 2011/'12 biedt een stroom aan ontwikkelingen. Voetbal.nl verleent bijvoorbeeld nóg uitgebreidere digitale en mobiele services. Sponsors en partners adopteren tal van voetbalproducten. De supportersclub OnsOranje wordt steeds zichtbaarder. De inzet van social media groeit. Een frisse samenwerking leidt tot 'normalisatie'. BVO's tonen beter gastheerschap. De BeNe League voor vrouwen wordt een feit. Bestuurders bezoeken massaal de KNVB Kennisdagen en het Bestuurderscongres. En de voetbalbond zet, onder andere, meer dan ooit in op 'belevenissen' en goed gevulde stadions.

 


pixel
 
pixel pixel Over de hele: pixel pixel pixel
 

Talent mag nooit verloren gaan


Met zijn Ruud van Nistelrooy Academy wil Ruud van Nistelrooy jongeren de kans geven hun talent te ontwikkelen. Inspiratiebron is zijn jeugdtrainer Hasje. Die gaf Van Nistelrooy in de B1 van RKSV Margriet voor het eerst zelfvertrouwen. Hasje zelf vindt dat allemaal wel meevallen.
pixel
pixel pixel Organiseren en faciliteren    pixel
pixel pixel Beleven en binden    pixel
pixel pixel Ontwikkelen en winnen    pixel
pixel pixel Samen voetballen en samen leven    pixel